طب سنتی

طب سنتی در مقابله با هرگونه آثار مضر فست فود و قلیون

طب سنتی

طب سنتی در مقابله با هرگونه آثار مضر فست فود و قلیون

هو الشافی

امروزه به دلیل پیشرفت روزافزون استفاده از گوشی های هوشمند، وسایل نقلیه مختلف،مصرف بی رویه غذاهای اماده و ... باعث شده است تا بیماری های جدیدی به سمت خانواده ها روانه شود که از آنها در 50 سال اخیر نامی بر روی زبان ها نبود. بیماری هایی همچون انواع سرطان ها، بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون و دیابت، دردهای کلیوی و امثال دیگر را می توان نتیجه زندگی متفاوت مردم نسبت به دهه های اخیر دانست. این موارد مسلما نیاز به درمان دارد.زیرا در غیراینصورت زندگی مردم با مشکلات مختلفی مواجه خواهد شد.

یکی از این درمان ها می تواند درمان های طبیعی یا به اصطلاح خودمان طب سنتی باشد. ما در این سایت سعی داریم تا با معرفی خواص مواد غذایی مختلف (مانند سوغات متنوع شهرهای ایران ) و همچنین راه های درمان بیماری های مختلف شما را در این راه پر خطر یاری کنیم.

بنابراین هر سوالی دارید می توانید در قالب یکی از راه های زیر با ما در میان بگذارید.

شماره جهت پیامک: 09102819873

ایمیل: tebbesonnatii@gmail.com

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.