طب سنتی

طب سنتی در مقابله با هرگونه آثار مضر فست فود و قلیون

طب سنتی

طب سنتی در مقابله با هرگونه آثار مضر فست فود و قلیون

هو الشافی

امروزه به دلیل پیشرفت روزافزون استفاده از گوشی های هوشمند، وسایل نقلیه مختلف،مصرف بی رویه غذاهای اماده و ... باعث شده است تا بیماری های جدیدی به سمت خانواده ها روانه شود که از آنها در 50 سال اخیر نامی بر روی زبان ها نبود. بیماری هایی همچون انواع سرطان ها، بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون و دیابت، دردهای کلیوی و امثال دیگر را می توان نتیجه زندگی متفاوت مردم نسبت به دهه های اخیر دانست. این موارد مسلما نیاز به درمان دارد.زیرا در غیراینصورت زندگی مردم با مشکلات مختلفی مواجه خواهد شد.

یکی از این درمان ها می تواند درمان های طبیعی یا به اصطلاح خودمان طب سنتی باشد. ما در این سایت سعی داریم تا با معرفی خواص مواد غذایی مختلف (مانند سوغات متنوع شهرهای ایران ) و همچنین راه های درمان بیماری های مختلف شما را در این راه پر خطر یاری کنیم.

بنابراین هر سوالی دارید می توانید در قالب یکی از راه های زیر با ما در میان بگذارید.

شماره جهت پیامک: 09102819873

ایمیل: tebbesonnatii@gmail.com

  • ۰
  • ۰

خواص دارویی پونه

 

خواص درمانی پونه و پونه کوهی

 

پونه از خانواده نعناع است وبرای هضم غذا مفید می باشد جویدن نعناع و پونه برای بر طرف کردن سکسکه مفید است و ضد تشنج  و آرام کننده اعصاب است به درمان اسهال و بیماری های روده ای کمک می کند همچنین حاوی مقدار زیادی ویتامین a , b , است.

 

خواص درمانی : پونه کوهی از بهترین گیاهان تقویت کننده بشمار می رود مصرف پونه کوهی کار روده ها را منظم می کند درد معده و بی اشتهایی را تسکین می دهد و برای ناراحتی های کبدی بسیار موثر است دم کرده پونه برای اسهال اسهال خونی و اسهال های باسیلی و همچنین ناراحتی های عصبی اختلالات گوارشی مفید و موثر است دم کرده پونه تقویت کننده خوبی است اگر گاهی پس از صورف غذا در معده احساس سنگینی نمودید و یا غذا را ترش کردید و یا به کلی ناراحت شدید می توانید از این دم کرده استفاده کنید.

  • ۹۴/۰۵/۱۰
  • سجاد عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی